هشدار کارکنان هواپیمایی کشوری ایران:

 

هشدار کارکنان هواپیمایی کشوری ایران:
پرواز در قلمرو هوایی ایران خطرناک است
کارکنان سازمان هواپیمایی کشوری که در حال اعتصاب هستند ضمن صدور بیانیه ای به مسافران خطوط هوایی اخطار کردند که به علت عدم وجود عوامل متخصص و تسهیلات ضروری ایمنی پرواز در کلیه فرودگاه های کشور قلمرو هوایی ایران خطرناک است.
متن بیانیه کارکنان هواپیمایی کشوری به شرح زیر است:
کارکنان سازمان هواپیمایی کشوری در رابطه با نهضت و مبارزات حق طلبانه ملت ایران به رهبری زعیم عالی قدر امام خمینی پس از یک دوره کم کاری از دوهفته قبل با توجه به اشغال نظامی سازمان به طور کامل دست از کار کشیدند و هم اکنون در حال اعتصاب هستند.
 کارکنان سازمان هواپیمایی کشوری همبستگی کامل خود را با ملت ایران و هم چنین خواسته های خود را که ملهم از مبارزات ملت است ضمن 3بیانیه و قطع نامه در اجتماع بهشت زهرا اعلام داشته اند.
در بیانیه ها و قطع نامه کارکنان این سازمان آمده است.
قلمرو هوایی و فرودگاه کشور بایستی میدان سازندگی ملی و محیط امنی برای استفاده و رفاه مردم کشور باشد نه صحنه ماجراجویی های نظامی و تاخت و تاز بیگانگان.
پرواز و رفت و آمد کلیه هواپیما های اسرائیلی و نظامی امریکایی به فرودگاه ها و بر فراز آسمان کشور محکوم است و آن را خیانت به ملت ایران می دانند.
در مبارزات حق طلبانه و رهایی بخش ملت علیه استبداد ،استعمار ، بی عدالتی و فساد با همه امکان و توان خود کوشا و سهیم هستند.
سازمان هواپیمایی کشوری بایستی منحصرا به وسیله متخصصین و افراد ایرانی اداره شود و دست خارجیان تحت هر عنوان از این سازمان کوتاه گردد.
سازمان هواپیمایی کشوری بایستی از وزارت جنگ منتزع گردد.
سازمان هواپیمایی کشوری بایستی وسیله مدیران صالح و لایق و خوش نام اداره شود ومدیران نا صالح و نا لایق و ربا کار بر کنار شوند.
برای شرکتها و موسسات هواپیمایی که به مقررات و مواضین بین المللی و شرایط اعتصاب توجه ننموده و نمی نمایند مجازات ها و محدودیت هایی در نظر گرفته خواهد شد.
موکدا"  به کلیه شرکتهای هواپیمایی و مسافران خطوط هوایی اخطار شده است که به علت عدم وجود عوامل متخصص و تسهیلات ضروری ایمنی پرواز مسافران در قلمرو هوایی ایران خطرناک است.
تنظیم و تفسیر و نگارش : رضا معصومی
روزنامه اطلاعات شنبه 23 دی ماه 1357

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : | | نویسنده : رضـــــا مـــعـــصـــومــی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • پیروان
  • تراکتور دوسلاری
  • داده پردازی سیناد
  • بازار سی صد و سیزده